چه نوع شیشه ای را برای کابین دوش انتخاب ...

چه نوع شیشه ای را برای کابین دوش انتخاب کنیم؟

 

شکی نیست که کابین دوش شیشه ای بسیار بهتر از کابین پلاستیکی است؛ اما با توجه به اینکه سازندگان از انواع شیشه استفاده می‌کنند، سوالات و شبهات زیادی در انتخاب بهترین کابین دوش شیشه‌ای پیش می‌آید. یکی از سوالات کلیدی سرمایه گذاران، استقامت کابین دوش است.

 

آنچه که به نظر می‌آید این است که شیشه شکننده بوده و کابین باید با احتیاط مورد استفاده قرار گیرد تا آسیبی به آن وارد نشود؛ اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که شیشه کابین دوش از شیشه معمولی ساخته نشده است. بنابراین چه شیشه‌ای برای کابین دوش مناسب است و چگونه شیشه دوش مناسب را انتخاب کنیم؟ برای پاسخ به این سوال، تا انتهای این راهنما همراه ما باشید.

 

 

انتخاب شیشه کابین دوش: به دنبال چه چیزی باشیم؟!

 

در تولید شیشه کابین دوش فقط از شیشه سکوریت استفاده می‌شود. این شیشه تا پنج برابر در برابر خم شدن و چهار برابر در برابر تغییرات ناگهانی دما مقاومت بیشتری نسبت به شیشه‌های معمولی غیرمقاوم دارد. آسیب رساندن یا شکستن شیشه دوش بسیار دشوار است. با این حال، اگر این اتفاق بیفتد، لازم نیست نگران ایمنی خود و عزیزانتان باشید، زیرا شیشه به قطعات کوچک زیادی با لبه‌های صاف تبدیل می‌شود که به کسی آسیب نمی‌رساند.

 

چیزی که باید به آن توجه کنید لبه‌ها هستند که بسیار در برابر ضربه آسیب پذیر هستند، ایرادات کوچکی که در لبه‌ها به وجود می‌آید ممکن است عمر شیشه را کوتاه کنند، بنابراین کیفیت پردازش و ساخت شیشه بسیار مهم است. با انتخاب صفحه‌های دوش با اندازه سفارشی، کابینی با شیشه‌های باکیفیت خواهید داشت که مطابق با استاندارد ایمنی اروپا EN 12150-1:2000 ساخته شده است.

 

قبل از خرید کابین دوش، ارزش دارد که ضخامت کابین دوش را نیز بررسی کنید که معمولاً در محدوده 4 الی 10 میلی متر است. ضخامت، بسته به ساختار کابین متفاوت است. با انتخاب محصولات یک تولید کننده خوب مطمئن خواهید شد که از پارامترهای بهینه استفاده شده است. ضخیم ترین شیشه سکوریت، در کابین‌های بدون فریم و Walk-In استفاده می‌شود. این شیشه علیرغم سنگین تر بودن، ضخامت بالایی داشته و دیگر نگران افتادن شیشه نخواهید بود.

 

 

پوشش هیدروفوبیک: تضمین می‌کند که شیشه همیشه می‌درخشد!

 

با این پوشش، شیشه همیشه تمیز به نظر می‌رسد؛ تا همین اواخر، تمیز کردن کابین دوش بسیار دردسرساز بود و لکه‌های ناخوشایندی روی سطح شیشه ایجاد می‌شد. در حال حاضر می‌توانید به راحتی کابین دوشی با پوشش آبگریز داشته باشید. پوشش هیدروفوبیک از این نوع پوشش است و این ویژگی به عنوان یک استاندارد در کابین دوش شیشه ای مطرح شده که تمیز کردن کابین دوش را بسیار آسان می‌کند.

 

در کابین‌هایی معمولی، وقتی که شیشه، پوشش محافظ اضافی ندارد، آب جریان یافته و سپس در حفره‌های کوچک تجمع می‌یابد. با گذشت زمان، رسوبات در این منافذ جمع شده و به سختی پاک می‌شوند. پوشش هیدروفوبیک باعث می‌شود که آب به صورت قطره ای از شیشه عبور کرده و در نتیجه از تشکیل رسوب جلوگیری می‌کند. برای تمیز نگه داشتن بهتر کابین، از یک لایه محافظ استفاده کنید.

 

 

 بهترین مدل شیشه برای کابین دوش

 

 

مزایای کابین دوش شیشه ای

 

کابین دوش‌ شیشه ای به دلیل مزایای بسیاری که دارد در حمام‌های خانگی محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. اول از همه، کابین دوش شیشه‌ای بسیار بادوام و مقاوم است. با انتخاب یک محصول درجه یک می‌توانید مطمئن باشید که هیچ خط و خش و ترکی روی شیشه ایجاد نمی‌شود و تا مدت‌ها نو به نظر می‌رسد. شیشه این نوع کابین ظریف و شیک است، بر زیبایی حمام افزوده و به فضا روح می‌بخشد. بر خلاف کابین دوش معمولی که درها از پلاستیک ساخته شده است، شیشه زیبایی و جذابیت بیشتری دارد. علاوه بر این، هر یک از عناصر کابین دوش شیشه‌ای را می‌توان به طور جداگانه سفارشی سازی کرده و در نتیجه کابین جزء جدایی ناپذیر از فضای حمام شما خواهد شد.

 

از آنجایی که شیشه‌های کابین دوش شیشه ای با اندازه سفارشی می‌توانند مطابق با نیاز شما طراحی شوند، کابین دوش به اندازه ای خواهد بود که با حمام شما متناسب شده و جزء لاینفک آن خواهد شد. مسئله نظافت را نیز نباید نادیده گرفت. بهتر است فوراً روی مدلی با پوشش هیدروفوبیک سرمایه گذاری کنید تا اطمینان حاصل شود که شیشه مورد استفاده برای کابین دوش همیشه بدون هیچ گونه لک می‌درخشد. این ویژگی راحتی و آسایش بیشتری به همراه داشته که همه قدردان آن خواهند بود.

 

 

الگوهای شیشه دوش

 

شیشه یک ماده بسیار خاص و حساس است، بنابراین یک کابین دوش شیشه ای با ویژگی‌های خاص می‌تواند متفاوت به نظر برسد. تفاوت اساسی در کابین‌های دوش شیشه‌ای، وجود شیشه‌هایی شفاف، صاف، مات یا طرح دار است. رایج ترین انتخاب، شیشه‌های صاف و شفاف است. این مدل بسیار ظریف و مدرن بوده و باعث می‌شود حمام بزرگ‌تر به نظر رسیده و احساس فضایی بازتر و بزرگ‌تر داشته باشید. راه حل جالب دیگر انتخاب صفحه دوش است که الگوها را می‌توان با طراحی حمام تطبیق داد. چنین دکوراسیونی مطمئناً احساس بی نظیری به فضا می‌بخشد.

 

شما می‌توانید برای انتخاب کابین دوش شیشه‌ای مناسب با مشاورین ما در گروه لاریس تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید؛ ما در تلاشیم تا حد امکان نیازهای مشتری را برآورده کرده و مطابق با نیازهای آن‌ها کابین دوش سفارشی را بسازیم؛ شما نه تنها نوع و طرح شیشه، بلکه رنگ پروفیل‌ها را نیز می‌توانید انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر همین حالا تماس بگیرید.

 

 

فروش کابین دوش حمام

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس