کابین دوش حمام ارزان قیمت

کابین دوش حمام ارزان قیمت

امروزه حمام‌های مدرن از نظر شکل ظاهری با حمام‌های قدیمی تفاوت زیادی دارند. تمایل به استفاده از کابین حمام شیشه‌ای برای ساخت حمام بسیار زیاد است. این نوع حمام‌ها که به اصطلاح به آن‌ها کابین دوش شیشه‌ای گفته می‌شود، معمولاً قیمت پایینی نیز دارند و از نظر اقتصادی به صرفه هستند.

البته بسته به مساحت حمام، طراحی آن و نوع شیشه‌ای که در آن استفاده شده، قیمت تمام شده برای ساخت یک کابین شیشه‌ای ارزان قیمت، می‌تواند متفاوت باشد. در این مقاله قصد داریم به این موضوعات بپردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

برای نصب کابین دوش کلیک کنید.

 

انواع کابین دوش حمام و بررسی قیمت آن

تعداد زیادی طرح و پیکربندی کابین دوش برای انتخاب وجود دارد. انتخاب شما به اندازه و طراحی حمام شما و همچنین سبک مورد علاقه شما بستگی دارد. در زیر چند مورد از این کابین‌های دوش را معرفی می‌کنیم:

کابین دوش حمام شیشه‌ای گوشه

کابین حمام شیشه‌ای گوشه طوری طراحی شده است که درست در گوشه حمام یا اتاق شما قرار بگیرد. اگر اتاق کوچکی دارید که قرار است حمام شیشه‌ای شما در گوشه‌ای از آن قرار بگیرد، یا آنکه حمام شما فضای کمی دارد، توصیه می‌کنیم که از کابین دوش شیشه‌ای گوشه استفاده کنید. اگر فضای شما خیلی کوچک باشد، می‌توانید نمای جلویی آن را خمیده بسازید که ظاهری زیبا و مدرن را به شما ارائه می‌دهد. اگر سرویس بهداشتی شما از فضای محدودی برخوردار است ، یک محوطه دوش چهار نفره یک انتخاب عالی است. بک کابین دوش شیشه‌ای ارزان قیمت، بهترین گزینه برای خانه‌های کوچک یا خانواده‌های کم‌جمعیت است.

 

کابین دوش حمام مربع شکل

در صورتی که فضای کافی داشته باشید، یک کابین دوش شیشه‌ای شیک و مدرن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. البته فضای مربع اگر کوچک باشد، آزادی عمل شما را می‌گیرد. بنابراین باید کمی در طراحی آن دست و دلباز باشید.

 

کابین دوش حمام  قیمت

 

کابین حمام شیشه‌ای مستطیل شکل

یک کابین مستطیل شکل می‌تواند آرزوی هر کسی باشد. این کابین‌ها بزرگ هستند و از نظر طراحی نیز به شما اجازه می‌دهند خلاقیت زیادی داشته باشید. مثلاً استفاده از درب‌های شیشه‌ای معمولی یا کشویی در این نوع از کابین‌ها کاملاً قابل انجام است.

 

کابین دوش شیشه‌ای قاب‌بندی شده

کابین‌های دوش فریم دار یا همان قاب‌بندی شده کاملاً اقتصادی هستند و برخی اوقات زیبایی‌شناسی را برای کارکرد بهتر، قربانی می‌کنند. اگر می‌خواهید یک کابین دوش شیشه‌ای دارا فریم داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم قید فریم‌های برنجی یا برنز را بزنید. در عوض بهتر است یک فریم از جنس کروم برای داشتن ظاهری براق انتخاب کنید.

 

کابین شیشه‌ای حمام ارزان قیمت و بدون فریم

یک کابین دوش حمام بدون فریم، می‌تواند از نظر اقتصادی بسیار به صرفه باشد. این نوع از کابین‌ها دقیقاً همان چیزی هستند که در دنیای مدرن نیاز داریم. نگاه مینیمالیستی به طراحی این کابین‌ها، اجازه می‌دهد تا نور و هوای بیشتری برای عبور در داخل حمام وجود داشته باشد. درب کابین دوش نیز از یک صفحه شیشه‌ای ساخته می‌شود که مانند درهای معمولی می‌تواند بچرخد. نگهداری و تمیز کردن شیشه نیز ساده است. استفاده از آب و صابون به سادگی می‌تواند انواع لکه‌ها را از بین ببرد.

 

کاشی و شیشه کابین حمام

آیا آن‌قدر شجاعت دارید که متفاوت باشید؟ نترسید  از مواد و متریال دیگری برای ساخت کابین حمام خود استفاده کنید. به جای ساخت یک کابین کاملاً شیشه‌ای، می‌توانید دیوارهای شیشه‌ای کابین را با کاشی‌های دیواری تیره رنگ نیز ترکیب کنید. این مساله باعث می‌شود داخل کابین احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

 

کابین دوش شیشه‌ای با درهای لولایی

درهای یک کابین دوش شیشه‌ای ارزان قیمت می‌توانند به صورت لولایی باز و بسته شوند. در این صورت فضای بیشتری برای رفت‌وآمد خواهید داشت. دسترسی شما در داخل حمام نیز برای ورود و خروج راحت‌تر خواهد بود.

 

دور دوشی دوش شیشه‌ای با درهای کشویی

اگر فضای حمام شما جایی برای درب لولایی ندارد، یک کابین دوشِ کشویی بهترین انتخاب برای شماست. درهای کشویی برای هر نوع کابین دوشی قابل استفاده هستند و فضای کافی برای وسایل حمام نیز به جا می‌گذارند.

 

کابین حمام با بلوک شیشه‌ای

شما همچنین می‌توانید درب کابین دوش شیشه‌ای ارزان قیمت را کاملاً فراموش کرده و یک کابین دوش بلوک را انتخاب کنید. در این مدل، یک دیواره شیشه‌ای تا نیمه راه و دیگری باقی فضا را می‌پوشانند تا از دید کسی که بیرون از حمام است، فضای داخل حمام پوشیده شود. البته اگر شیشه‌های مورد استفاده شما مات یا رنگی نباشند، در هر صورت فضای داخل حمام دیده خواهد شد. اما مزیت این شیشه‌ها در این است که رطوبت به بیرون نفوذ نمی‌کند. علاوه بر این، بلوک‌های شیشه‌ای خطوط محکم دارند و جلوه‌ای ظریف به حمام شما می‌دهند.

 

کابین حمام با شیشه مات

شیشه مات برای کسانی که به حریم شخصی اهمیت می‌دهند، گزینه مناسبی است. شیشه‌های مات همچنین به دلیل آنکه در هنگام باز بودن دوش، بخار گرفته و آب روی آن‌ها به زیبایی به پایین می‌غلتد، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. این شیشه‌ها همچنین باعث می‌شوند که محیط کابین دوش بزرگ‌تر به نظر برسد.

 

کابین شیشه‌ای وان

اگر یک کابین دوش شیشه‌ای ارزان قیمت بخواهید، می‌توانید از ترکیب وان و دوش استفاده کنید. یعنی یک کابین شیشه‌ای ارزان قیمت دور وان خود درست کنید.

 

 درباره دور دوشی بیشتر بخوانید.

 

کابین حمام ارزان قیمت، چرا و چگونه؟ 

در این قسمت می‌خواهیم توضیح دهیم که چرا باید یک کابین دوش شیشه‌ای ارزان قیمت داشته باشید. بعد از آن، به سراغ نحوه طراحی این حمام‌ها می‌رویم. اول از همه نگاهی به مزایای کابین حمام بیندازیم. پیش از هر چیز مشخص است که ساخت چنین حمامی از هر نظر از ساخت حمام‌های معمولی ارزان‌تر است. شما به جای استفاده از دیوار، کاشی‌کاری و استفاده از مصالح مختلف، تنها از یک دیوار شیشه‌ای برای ساخت چنین کابینی استفاده خواهید کرد. حتی در موارد متعدد شما نیازی به استفاده از فریم نیز برای این کابین‌ها نخواهید داشت.

علاوه بر این، اگر سرویس بهداشتی و حمام شما مشترک است، می‌توانید با استفاده از یک کابین شیشه‌ای از پاشیدن آب به اطراف جلوگیری کنید. علاوه بر این، دمای داخل حمام نیز به سادگی پایین نمی‌آید و می‌توانید از یک حمام داغ لذت ببرید. علاوه بر این، برای خانه‌های کوچک نیز می‌توان داخل اتاق‌خواب‌ها یک کابین دوش کوچک قرار داد که هم حریم شخصی در استفاده از حمام حفظ شود، هم اینکه فضای اتاق‌خواب‌ها تا حد امکان بسته نشود.

اما حال نوبت آن است که به موضوع نحوه ساخت یک کابین دوش شیشه‌ای ارزان قیمت بپردازیم. در ادامه مراحل مهم در این فرآیند را مطرح می‌کنیم:

اندازه‌گیری کنید

مهم‌تر از هر چیزی نیاز است که محوطه کابین دوش شیشه‌ای خود را اندازه بگیرید. یک اندازه‌گیری دقیق می‌تواند از هزینه‌های آینده یا اشتباهات بالقوه در این زمینه جلوگیری کند. برای بدست آوردن اندازه فضای خود از یک نوار اندازه‌گیری استفاده کنید. در این اندازه‌گیری به ارتفاع، عرض و عمق (ترجیحاً با دقتی در حد میلی‌متر) نیاز خواهید داشت.

بودجه را در نظر بگیرید

قبل از اینکه به انواع مختلفی از کابین‌های دوش نگاهی بیندازید و خود را با برخی از گزینه‌های گران قیمت آزار دهید، بودجه خود را مشخص کنید! تعیین بودجه باعث صرفه‌جویی در وقت شما می‌شود و شانس اینکه از مسیر اصلی خود خارج شوید را کاهش می‌دهد. در وب‌سایت‌های فروش کابین دوش شیشه‌ای، معمولاً گزینه محدود کردن قیمت وجود دارد. بنابراین می‌توانید تنها گزینه‌های مربوط به محدوده بودجه خود را در نظر بگیرید.

این امر نه تنها به شما کمک می‌کند تا در خرید بسته‌های بسته‌بندی در محدوده قیمت خود متمرکز شوید؛ بلکه به شما کمک می‌کند تا از افزایش فشار یا احساس اینکه گزینه‌های بهتری در آنجا وجود دارد، جلوگیری کنید. همه محوطه‌های دوش دارای یک هدف مشترک هستند و تعجب خواهید کرد که اگر ببینید در محدود قیمت شما نیز کابین‌های دوش شیشه‌ای مناسبی وجود دارند!

 

اینستاگرام لاریس

 

چه عواملی در تعیین قیمت یک کابین دوش شیشه‌ای ارزان قیمت تأثیر می‌گذارند؟

چه بخواهید هزینه‌ها را در سطح پایین نگه‌ دارید و چه بودجه 100 میلیون تومانی داشته باشید، راهنمای خرید ما به شما کمک می‌کند تا یک کابین دوش شیشه‌ای برای خود انتخاب کنید. در زیر لیستی از عواملی وجود دارد که معمولاً قیمت کابین دوش را تغییر می‌دهند.

ضخامت شیشه - ضخامت شیشه‌ای که برای ساخت کابین دوش شیشه‌ای خود در نظر می‌گیرید، می‌توانند 4، 5، 6، 8 و 10 میلی‌متری باشد. هرچه شیشه ضخیم‌تر باشد از دوام بیشتری برخوردار است. با ضخامت شیشه قیمت نیز افزایش می‌یابد.

اندازه کابین - هرچه کابین انتخابی شما بزرگ‌تر باشد، برای ساخت آن مواد بیشتری لازم است. این بدان معنی است که با توجه به انتخاب محوطه کابین دوش، هزینه افزایش می‌یابد. برخی از اندازه‌های رایج‌تر محفظه دوش شامل 800 در 800 میلی‌متر و 900 در 900 میلی‌متر است. سایزهای دیگر که خارج از این مقیاس هستند، ممکن است برای تولید آن‌ها به یک متخصص نیاز باشد.

مراقب باشید یک محفظه خیلی بلند، خیلی پهن یا خیلی عمیق نخرید. سعی کنید حمام خود را بیش از حد شلوغ نکنید؛ زیرا ظاهر زیبایی پیدا نخواهد کرد و اگر حمام شما داخل اتاق‌خواب باشد، می‌تواند فضای اتاق شما را خیلی کوچک کند.

سبک کابین دوش – سبک طراحی کابین دوش تا حد کمی می‌تواند قیمت تمام شده را تغییر دهد. بسیاری از سبک‌های مختلف طراحی، به دلیل تغییر اندازه و مواد مصرفی، ممکن است که کمی تغییر قیمت داشته باشند.

لوازم جانبی -  داشتن لوازم جانبی اضافی برای کابین دوش شیشه‌ای، به طور آشکار باعث تغییر در هزینه می‌شود. اگرچه این موارد در اکثر مواقع باعث افزایش کاربرد کابین می‌شوند و تجربه دوش گرفتن را برای شما کامل می‌کنند. مواردی مانند دستگیره، شلف دیواری، سطح زباله و تجهیزات دیگر مخصوص کابین می‌توانند هزینه کابین دوش را افزایش دهند.

شکل - انتخاب شکل مناسب برای کابین شما امکان کاربردی بودن، راحتی و سبکی را هنگام دوش گرفتن فراهم کند. به یاد داشته باشید  طراحی حمام شما ایده شماست و انتخاب صحیح یا اشتباهی در این زمینه وجود ندارد؛ اما انتخاب شکل اشتباه محفظه دوش می‌تواند پتانسیل اتاق شما را کاهش دهد. با توجه به معرفی که از انواع کابین‌های دوش در بالاتر داشتیم، می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام کابین (مستطیلی، مربعی، خمیده و ...) برای شما مناسب‌تر است.

طراحی ظاهری کابین حمام – از آنجایی که در طراحی دکوراسیون داخلی، استایل طراحی حرف اول و آخر را می‌زند، دلیلی ندارد در ساخت یک کابین دوش شیشه‌ای ارزان قیمت، این مورد را نادیده بگیریم. با توجه به توضیحاتی که در بالا دادیم، می‌توانید تصمیم بگیرید که از بین کابین‌های گوشه، کابین‌های ترکیب با کاشی، کابین‌های فریم دار یا بدون فریم و ... ، کدام‌یک برای شما مناسب‌تر هستند.

انتخاب درب کابین حمام – انتخاب درب کابین نیز می‌تواند به صورت کشویی، لولایی، بلوکی (دابل)، از گزینه‌های پیش روی شما هستند. با توجه به بودجه و علاقه‌مندی شخصی، می‌توانید یکی از این درب‌ها را انتخاب کنید.

 

یک کابین دوش شیشه‌ای ارزان قیمت، دیگر رویای دور از دسترسی نیست. تنها کافی است با توجه به مواردی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، به بررسی شرایط و بودجه خود بپردازید و از بین مدل‌های مختلف این کابین‌ها، یکی را که برای شما از همه مناسب‌تر است، انتخاب کنید. اگر برای انتخاب کابین دوش و یا پارتیشن شیشه ای نسبت به فضای حمام خانه و بودجه خود نمی‌توانید تصمیم درست بگیرید، همین حالا با مشاوران ما در لاریس تماس بگیرید.

 

 شرکت کابین دوش

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس